FSGS : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه

سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

FSGS : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه

FSGS : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه

FSGS یک بیماری کلیوی که بخش هایی از گلومرول ها زخم است . کلافه (گلومرول) بیشتر و بیشتر تحت تاثیر قرار ، این بیماری جدی خواهد بود و در نهایت به نارسایی کلیه ایجاد می شود. اگر پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه ، آن سخت است برای مدیریت . سپس روش باید انجام شود برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه ؟

با گلومرول بیشتر و بیشتر آسیب دیده است، عملکرد کلیه به تدریج کاهش یابد. هنگامی که عملکرد کلیه قطره به زیر 15 ٪ ، نارسایی کلیه می آید . در نارسایی کلیه ، که با علائمی مانند تورم ، پروتئین ، کم خونی، استفراغ، حالت تهوع تبدیل خواهد شد جدی تر. بنابراین اقدامات را باید در حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه جلوگیری از از دست دادن بیشتر از عملکرد کلیه تمرکز می کنند. روش های زیر I معرفی ارزش توجه شما است .

یک رژیم غذایی سالم است.

رژیم غذایی بخش مهمی برای جلوگیری از نارسایی کلیه است . اگر چه رژیم غذایی می تواند به FSGS درمان نیست ، بهتر است به منظور کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها. بیماران مبتلا به FSGS باید یک رژیم غذایی کم پروتئین را مدیریت کند. پروتئین تجزیه به مواد زائد ، مانند اوره ، که باید توسط کلیه ها فیلتر شده است. رژیم غذایی کم پروتئین توصیه می شود برای کاهش بار کلیه ها. رژیم غذایی کم نمک نیز باید دنبال شود برای کاهش تورم و فشار خون بالا . جنبه های بیشتری است که باید مراقبت وجود دارد. اگر شما می خواهید بیشتر بدانید ، شما می توانید از دکتر آنلاین تماس بگیرید. شما آنها را بدون پرداخت هزینه کمک خواهد کرد !

دنبال یک زندگی سالم .

شیوه زندگی سالم می تواند کمک به تقویت ایمنی و پایین آوردن خطر ابتلا به عفونت ها . نگه دارید ورزش در حد متوسط ​​. شما می توانید برخی از تمرینات ، مانند آهسته دویدن، پیاده روی و شنا انجام دهد. علاوه بر این، شما باید سیگار کشیدن را محدود اگر شما یک فرد سیگاری است. آیا به یاد داشته باشید مصرف الکل در یک مقدار مناسب . شما باید دکتر خود را برای چه مقدار الکل شما باید هر روز بنوشید مشورت کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی .

این یک درمان طبیعی برای FSGS است . این در بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده با هدف . این است که به خارج استفاده می شود و بدون هیچ عوارض جانبی . این درمان در برخورد با بیماری های کلیوی موثر است. عملکرد کلیه را با این درمان بهبود یافته است. این روش ریشه برای جلوگیری از نارسایی کلیه است . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، اجازه دهید من با ترک یک پیام در زیر می دانید، من در حال حاضر من آن را پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS : چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.